Reklamní předměty

Česko je na špici v produkci reklamních letáků. Billboardů máme na úseku Hlavní nádraží – Chodov víc, než kolik jich potkáme během týdenního pobytu v El Ej. Existuje přitom věc, která zlep��í vnímání vaší banky mou osobou mnohem více, než když polepíte republiku billboardy, které dokazují, že jste lidi jako já.

Tou cestou jsou klasické reklamní předměty. Mám doma reklamní soupravu na fondue, set sypaných čajů, které mají povzbudit kreativitu v další spolupráci s energetickou společností, gumovou kachničku od kosmetické firmy, kšiltovku s větráčkem na baterky jistých aerolinek, sluneční brýle s logem ANO 2011, neoprenový držák na plechovky od pivovarnické čtyřky na trhu, reklamní hrnek, který udrží mou kávičku teplou i během zombie apokalypsy a modrý blok s logem ODS, který mne připravil o pár desítek přátel.

Spousta kreativity, co se zbůhdarma válí ve skříni. A víte proč? Ze světa hrozně ubývají dva zcela nejpraktičtějších, nejjednodušší a mně nejmilejší reklamní předměty: flash disky a propisky. Jsou to jediné dvě věci, kterých není v zásadě nikdy dost, jejich účel je zcela jasný, skoro každý je opravdu využívá a konečně je to tak všední, že je mi úplně lhostejná přítomnost loga řeznictví Krkovička Roudnice nad Labem.

V životě jsem byl na pozici, kde jsem měl možnost z metrového štosu katalogů vybrat, zda budeme okolí obšťastňovat čokoládami s naším logem, nebo jim věnujeme luxusní hedvábný šátek v krabičce podepsané výkonným ředitelem pro střední a východní Evropu. Propisky a flashky jsem navrhoval pokaždé, většinou mi mocnější odpověděli, že je to nuda a každý toho má kupu.

Prosím vás, vím moc dobře, že můj blog čte pár desítek lidí, kteří mohou rozhodnout o tom, zda jejich firma bude rozdávat filigránský perořízek, nebo obrandované kondomy. Tímto je žádám:

MYHanko, Evo, Pavlíno, Martine, Tomáši, Lucie a vy, o kterých si to jenom myslím. Když už mi máte dávat něco reklamního, uberte na kreativitě. Obligátní flashka prostě nikoho neurazí. 


        


Komentáře nejsou povoleny.