Utiskování mužů v obchodech s oblečením

Mám pocit, že v současnosti dorůstá generace mladých mužů, pro které nakupování není až takové utrpení, jaké nám odjakživa prezentovali naši tatínci a strýčkové. Výběr je slušný, ceny přijatelné a obchoďákovo-stavěcí mánie způsobila, že při shánění džínů už nemusíme prochodit celé město křížem krážem, ale většinu nákupních možností máme pěkně na jednom místě.

Jasně, mohli byste namítat, že obchoďáky likvidují malé podnikatele (a dokonce i menší obchoďáky – zdravíme OC Grand Pardubice!) či že ta odpolední procházka mezi krámky kolem náměstí měla svoje kouzlo. Já jdu prostě občas nakupovat (a jenom nakupovat) a na procházku vyrazím radši do lesa.

Neuvěřitelně mě ale poslední dobou štve, jakým způsobem přistupují prodejny velkých řetězců k pánskému oblečení. Snad ve všech obchodech, ve kterých mám pocit, že bych mohl objevit něco nositelného (namátkou třeba Gate, Bershka, Pull and Bear, H&M, C&A), se salámovou metodou ukrajují další a další regály pánské sekce a místo nich je přidáváno tu dámské prádlo, tu dětské dupačky, tu další kabinky na zkoušení.

Některé obchody to dotáhly tak daleko, že už pánské oblečení nenabízejí vůbec! Zdravím tímto zejména H&M na Chodově – neměl bych s tím problém, kdybyste se jmenovali třeba H&M Ladies, ale vy ze mě prostě jenom děláte debila až po tom, co vejdu dovnitř!

Jasně, je to podnikatelské rozhodnutí ve svobodné kapitalistické společnosti a musím jej respektovat. To ale neznamená, že to není debilní rozhodnutí. Nesmyslnost ukrajování pánských sekcí lze vysvětlit s pomocí – třikrát sláva doc. Mildeové – systémové dynamiky!

Pch, tu jedničku ze Systémové dynamiky nemám jen tak!

Pch, tu jedničku ze Systémové dynamiky nemám jen tak!

MY

Rozumíte tomu? Okrádání mužů o jejich oblečení nic neřeší. Správný positioning či dobře mířená reklama ano. Dejte mužům konečně jednou vědět, že o ně stojíte, a uveďte jejich sekce do původního stavu!


        


Komentáře nejsou povoleny.