#Volím_pravici

Předvolební kampaň se nám rozjela. Paradoxně nejvíce mě oslovily billboardy strany, kterou v žádném případě volit nebudu – ODS. Její krásný výtvor #Volím_pravici je tak silný, že si zaslouží vlastní článek. Tady je.

Jste členové staré, známé, velké a ozkoušené strany. Máte pár přijatelných politiků a pak spoustu méně přijatelných členů. Vládli jste čtyřikrát, z toho vaše vláda padla třikrát kvůli vašim vlastním poslancům. Členové (včetně otce zakladatele a bývalých premiérů) vám utíkají k Bobo a kdysi populární primátor hlavního města z vaší strany mluví ve sněmovně o tom, že má strach, že ho policie odposlouchává při onanii. Máte problém.

Co uděláte? Zatáhnete do toho ty internety. Je to poslední místo, kde ještě někoho zajímáte, mladí (pořád většina internetové populace) vám vždy spíše přáli, a konečně mytické sociální sítě dostaly knížete do druhého kola. Takže si vymyslíte hashtag. Billboardy ODS vypadají takto:

Zdroj: www.facebook.com/ods.cz

Zdroj: www.facebook.com/ods.cz

Tento billboard znamená 3 věci:

  • ODS se stydí za svoje jméno a logo. Jenom proto strana doktorů, inženýrů a podnikatelů ukradne logo populární, úspěšné a globální firmě.
  • ODS nepochopila, že už není jediným synonymem pravice.
  • ODS nezaznamenala, že kampaň na internetu se nedá dělat jednosměrně.

Kampaň na Twitteru vypadala takto:

Screenshot_3

Screenshot_4

Ve druhé fázi začal vznikat nádherný umělecký žánr:

 

Když se chci dostat z levého břehu na pravý, #volím_pramici,

když chci šukat, #volím_samici,

když mám mlíko, #kojím_samici,

když potřebuji odchovat selátka, #volím_prasnici,

když mě někdo sere, #volím_munici,

když uklízím sníh, #volím_radlici,

když potřebuju uložit hotovost. #volím_krabici,

když chci zalít zahradu, #volím_hadici,

když chci pěstovat víno #volim_vinici,

když chci pečivo, #volím_rohlíci,

když ladím televizi, #volim_stanici…

(kompletní znění a autory naleznete zde)

Jak zareagovala ODS?

Screenshot_2

Chlapi, když vás někdo začne parodovat, nedávám mu zbytečně další munici. Ta kampaň je průšvih, ale o moc líp to udělat nešlo. Pokuste se, prosím, vybruslit z celé věci nějak důstojně. Třeba přestaňte poroučet větru dešti.

MYMilá ODS, když vybírám copywritery, #Volím_myslící.

 


        


Komentáře nejsou povoleny.