Zdražování Regiojetu

Vezmete skvělý produkt, v tomto případě žlutý vlak se solidními sedačkami, usměvavým personálem (i když děvčata na palubách už nejsou, co bývala) a kafem zdarma. Pečlivě mu vybudujete image férové služby, která je tu v první řadě pro lidi. A pak to celé zabijete jedním nešťastně oznámeným obchodním rozhodnutím.

Jak jste asi pochopili, vlaky Regiojet Radima Jančury zdražují. Ať si s radostí zdražují, je to (naštěstí ještě pořád) jejich svobodné obchodní rozhodnutí a nemohu proti tomu napsat ani popel.

Ale prokristapána, pokud si vybudujete image firmy, která se zákazníky jedná přátelsky a fér (což se kdysi dávno povedlo mobilnímu Oskarovi, než z něj mezinárodní moloch Vodafone udělal nefunkční, okolo sebe kopající, trosku), nemůžete oznamovat navyšování cen takhle:

„Vážení zákazníci, na základě opakovaných přání od našich pravidelných cestujících přicházíme od 2.9.2013 s novými tarify, které budou pro Vás přehlednější a zároveň Vám umožní zvolit si tarif přesně podle Vašich potřeb. Káždý cestující má možnost vybrat si to svoje správné místo, ať už preferuje cenu, pohodlí, nebo prostor pro práci, zábavu či odpočinek. Přitom zachováváme současnou úroveň servisu pro všechny cestující i cenovou výhodnost doposud platných tarifů.“

A plyš radši nevyfotíme, protože by to vypadalo blbě. Foto: Facebook Regiojet

A plyš radši nevyfotíme, protože by to vypadalo blbě. Foto: Facebook Regiojet

Tohle je s prominutím zmrdský reklamní newspeak toho nejhoršího kalibru. Všechna místa v Regiojetu kdysi stávala stejné peníze a kdo si udělal rezervaci jako první, měl zkrátka lepší místo. Pak se začala poloprázdná „plyšová“ kupéčka prodávat za nižší cenu než ostatní místa. Nyní prodáváme plyšová místa za původní cenu a všechna ostatní dráž a zdůvodňujeme to opakovanými přáními pravidelných cestujících? No prokristapána, kde to jsme?

Paradoxní na tom samozřejmě je, že klientela Regiojetu z velké části nejsou lidé, kterým by záleželo, jestli za cestu z Pardubic do Prahy dají 80, nebo 100 korun. Ale nechtějí, aby z nich jejich oblíbený opravce dělal idioty.

MY

Milý Regiojete, zdražuj, jak se ti zamane (klidně zvedni ceny dotovaného jídla, dort za devět korun je člověku stydno si objednávat), ale řekni to na férovku. Lidi by to ocenili, ne že ne. 


        


Komentáře nejsou povoleny.