Café Traverza

Café Technika na rohu Národní technické knihovny byla příjemná kavárna s dobrou kávou, skvělým domácím mátovým čajem a kouzelně sladkými zákusky. Po zkoušce si studenti přilehlých ČVUT a VŠCHT mohli zaskočit i na točeného Bernarda. Želbohu kavárna před časem změnila majitele a název. A do nové Café Traverzy už nikdy.

Tento podnik byl vybrán pro afterparty copywriterského barcampu Copycamp (pokud se věnujete byť jen okrajově psaní, neváhejte příští ročník navštívit). Sami organizátoři netušili, jak podlá to byla volba:

  • Afterparty oficiálně začínala v 17:30. Většina dorazila již chvíli po páté. Venku pokuřující číšník nás ani nepozdravil, pronesl „Po šestý, po šestý.“ a odešel dovnitř.
  • Obsluha nám otevřela skutečně až přesně v šest. Ani cca 40 lidí postávajících v 17:57 před vchodem do kavárny nebylo dostačujícím stimulem k otevření.
  • Obsluha nám nesdělila heslo na WiFi. Café Traverza totiž žádnou WiFi nemá. Na kavárnu v kampusu největší české technické univerzity to je na pováženou.
  • Kdo chtěl (potřeboval), nemohl si ani zapojit svůj laptop do zásuvky. Byly zaslepené. Návštěvníci s notebooky zjevně málo utrácí a berou moc proudu.
  • Bylo hezky, tak jsme chtěli posedět na zahrádce. Tu jsme si ale museli nanosit a poskládat sami.
  • DJ dostal k dispozici jen jeden reproduktor. Dva prý dělaly moc velký rámus.
  • Na záchodech byly papírové utěrky jen tak pohozeny na umyvadle. Chytré řešení. Umisťovat je do vedle visícího podavače je ztrátou času.
  • Ale co mě nasralo nejvíc: Obsluha se mě snažila lohnout o dvacku na dvou chlebíčcích!

Café Traverza

Tohle místo zkrátka ztratilo své kouzlo. I horní patro, kde se nacházela taková klubovější stage kavárny, se tváří prázdně a nevyužívaně. Na zdech visí samé výhružky o tom, že kdo si nic neobjedná, nesmí si ani sednout. Přátelskému místu na hony vzdálené.

Afterparty jsme si zkazit nenechali. Příjemně jsme se opili venku na vlastnoručně poskládané zahrádce a místo obsluhy se nám věnovalo alespoň tříměsíční štěně.

MYVážený majiteli Café Traverza, váš podnik skomírá. Obsluha není motivovaná. Prostředí je nepříjemné a nepřátelské. Koukejte s tím něco dělat. Jo, a na webu máte hrubky