Opravdu zbožňuji reklamu. Zajímám se o kreativní projekty marketingových agentur, vztekám se, když někdo doprostřed reklamního bloku hodí nějakej film, a každý den zvědavě zjišťuji, co má na sobě Lana del Rey (porozhlédněte se na nejbližší tramvajové zastávce). A miluji reklamy, u nichž mohu i já použít trochu fantazie.
Tři velké holky, říkejme jim (zleva) Nela, Bela, Mela, z velkého města vyrazily na koncert. Hraje Lady Gaga? Ewa Farná? Tomáš Klus? To nikdo neví. Je ovšem nadmíru jasné, že to bude pecka. Všimněte si, jak Mela nacvičuje dramatický výraz, který dnes určitě ještě použije.
Ach ne! Bouřka! To není dobré…
Nela má jasno. Nic je nesmí zastavit! Proto aktivuje svůj oční sonar, který ji pomůže nalézt řešení nastalé situace. Mela využila své superschopnosti a proměnila se v Laru Croft. V deštivém počasí se tak pohybuje nejrychleji. Bela stále neví, co se děje, dokonce si i zapomněla sundat sluneční brýle.
Obrovská magnetická vlna, kterou aktivovala Nela pouhým mávnutím ruky, okamžitě přitahuje nejbližší taxík.
Ale ne! Taxikář je Nelin úhlavní nepřítel – Chamtivý lyžař! Chce okamžitě vidět prachy. Naše hrdinky nemají příliš mnoho času.
Díkybohu si Nela rychle vzpomněla, že si dopoledne zřídila studentské konto G2 od Komerční banky, díky čemuž získala 500 Kč úplně zadarmo. Bude jí to ale stačit?
Chamtivý lyžař je ohromen. Nela příliš dobře ví, že přestože je to její největší nepřítel, tajně ji miluje. Proto se zkouší tvářit jako transvestita. Bohužel to nepomáhá. Chamtivý lyžař ji láskyplně oslovuje “kočičko”.
Nela je zákeřná. Lyžařovo něžné oslovení oplácí a oživuje tak poslední zbytky naděje v jeho srdci. Sama ale dobře ví, že ho milovat nikdy nebude. Krutá pomsta. Mela se opět mění. Tentokrát na Hermionu. Vzpomněla si totiž, jak náramně jí to ve čtvrtém díle slušelo. Bela už je opět v obraze.
Koncertující kapelu zasáhl blesk. Všichni jsou tímto neštěstím zděšeni, jen Nela, Bela a Mela se radují a jásají, přestože má Nela trochu zkaženou náladu tím, jak si ušpinila kalhoty. Za svoji necitelnost sklízí nechápavé a znechucené pohledy od ostatních návštěvníků koncertu.
Ne, drahá reklamní agenturo. Tuto nebesky bizarní reklamu bych lépe rozhodně neudělal. Zbožňuji ji. Celým svým srdcem!