Česká města jsou reklamami, billboardy, poutači, kecodekly a žvatlolampami přesycena. Vadí mi to nejenom proto, že je to ošklivé, nevkusné a domy to degraduje na reklamní nosiče. Rozčiluje mě to i jako člověka, který se reklamou živí. V té záplavě totiž tak nějak reklama nefunguje.
Dnešní příspěvek není úplně textový, spíše jen taková procházka pomocí street view. Vyrážíme:
Krásný pohled na Vinohrady
Malebná projížďka Prahou
Prestižní nákupní zóna – Na Příkopě
To opravdu nemá Praha koule na to prostě reklamní plochy zakázat nebo regulovat? Ano, každý má právo nakládat svým majetkem, jak se mu zlíbí. Jenomže prostě polepit barák blábolplachtou tak trochu přesahuje svobodu vlastníka. Hyzdí to široké okolí a je to úplně k ničemu i pro inzerenty. Mimochodem, vybavíte si takhle co je na té gigantické plachtě proti Nuseláku?
Pane primátore, vezměte si příklad jinde. Nespoutaná reklama není symbolem svobody západního typu ale klasický východní bizár. Místo instalace nesmyslných zábran raději naperte svou energii proti reklamě. Rád vám za to pomohu vymyslet nějaký pěkný předvolební billboard…