Existují jevy v tomto překrásném vesmíru, o nichž jsem přesvědčen, že nevyžadují hromadu racionálních argumentů k tomu, aby mohly být hejtovány. A zapnu-li televizi a vidím na obrazovce Kotka, Koháka a Pavláska a jejich imbecilní humor, je to přesně ten případ.
Já vím, že někdo má rád holky a jinej zase vdolky a tisíc lidí má tisíc a jeden vkus. Myslel jsem si ale, že po loňských vlezlých vánočně-velikonočních zajíčcích od Vodafonu, které většina jejich zákazníků nepochopila (a to mají, považte, minimálně dvakrát větší IQ než jejich operátoři), a po rozpouštějícím se a nafukujícím se Bolku Polívkovi, nemůže přijít nic horšího.
Stalo se. Promiňte mi to, ale reklamní kampaň „Volejte Zadara“ je něco tak stupidního, dětinského, idiotského a vlastně tak nějak typicky zaprděně českého, že to zkrátka mít rád nemůžu. Pokud se při hlášce „támhle se ti podepisuje Skluzan Tavič“ svíjíte smíchy po zemi, nijak vám to neberu a ani si nemyslím, že jste nějak špatní, zlí, jednoduší nebo zkrátka hloupí lidé (vážně). Mohl bych maximálně demagogicky odhadovat, kolik cédéček skupiny Maxim Turbulenc aktuálně vozíte v autě. Ale také věci já nedělám.
Takyjako Nakaši, Prdko Jistič… vážně?
Zato když přijde reklama s novým sponzorem, „Datanem Fofričem“, svíjím se ve své ulitě a jsem fascinován krátkozrakostí T-Mobile, kterému stejně jako dalším dvěma operátorům stále nedošlo, že většinu lidí nepálí ani tak rychlost, jako spíše FUP z minulého tisíciletí.
Kampaň Volejte Zadara bych neudělal lépe. Já bych jen byl moc rád, kdyby ji nikdo nikdy neudělal vůbec. Takže prosím, drahý T-Mobile, nemohli bychom předstírat, že Vánoce už… nejsou tady?