Autorem toho textu je Miroslav Kohut.
Nevím, zda se to týká pouze naší fakulty, nebo vysokých škol obecně, ale vyšší koncentrace lidí s nadprůměrnou inteligencí se v těchto místech projevuje mimo jiné i tím, že ve velké míře odmítají pít předražené sladké břečky z automatů a hlavní prodejním artiklem se v nich tak stává voda. Je jedno zda perlivá či neperlivá, ale prostě jen obyčejná čistá voda.
Chápu, že společnost Coca-Cola nezaložila svůj byznys plán na prodeji půl litru H2O za čtrnáct korun, ale pokud jejich tajná černá receptura zůstává v policích automatů netknutá, možná by stálo za úvahu přehodnotit rozmístění a poměr nápojů v automatech.
Hádejte jednou, co bude pryč jako první! Foto: Doug, Flickr.com
Zcela pravidelně se totiž stává, že jediné spodní patro vyhrazené čisté vodě je rychle vybíleno a o ostatní nápoje rozličných barev s cenovkou začínající na číslici 3– není zájem a do příštího doplnění obsahu tak jen zbytečně zabírají místo. K uhašení žízně pak zbývá už jen jediná možnost – zajít si napít se k umyvadlu na nejbližší toaletě. Což vlastně taky není úplně špatné, protože člověk pak ušetří i těch čtrnáct korun.
Milá Coca-Colo, naslouchej svým zákazníkům. Opravdu existují i lidé, kteří chtějí pít pouze vodu a nestojí o vaše přeslazené nápoje. Kvůli vašemu monopolnímu postavení na trhu jsou ale často na vás i tak odkázáni. Pokud každý týden doplňujete v automatech pouze polici s jedním druhem zboží, je to jasný vzkaz zákazníků o tom, co chtějí pít.