„Abyste byli úspěšní, potřebujete znát dvě věci: sílu systému a sílu nástrojů.“ Říkal to pán ve videu, kterému to řekl jeho mentor, když byl ještě normální člověk, co taky chtěl jenom vydělávat. A nabízí nám všem skvělou alternativu k práci – pasivní příjem, tučné konto a nekonečné množství volného času. Pokud toto čtete, jste jeden klik od toho, aby váš život výrazně změnil směr.
Teď vážně, letadla zažívají neuvěřitelný comeback. Znám celou rodinu, která poznala sílu nástrojů a sílu systému a teď jí padají na účet celé pětistovky. Nevydělávají je, dávají jim je jiné oběti, které tím živí i lidi v patrech nad sebou. Ano, stará dobrá pyramidová hra. A ne, nefunguje to.
Každý nechť si se svými financemi operuje, jak chce, neomezuji ho. Jde mi spíše o to, že to jednoho krásného dne vrhne špatné světlo na mě.
Proč? Ten pán ve videu o své skvělé loterii se jměními rodin hovoří jako o internetovém marketingu. Internetovým marketingem se živím od 18ti let. Není to zázračný způsob vydělávání, je to poměrně normální práce, která generuje nějakou hodnotu, z níž část připadne tomu, kdo ji vytvořil. Prostě normální, příjemná kancelářská činnost, která zajistí pohodlný život, ale člověk stále musí pracovat a poršáka do roka v garáži mít opravdu nebude.
A pak přijde anonymní chlápek a s pomocí fotek z fotobanky vykládá, jak existují tisíce lidí, kteří nemusí makat, jen pijí koktejly na pláži, věnují se přátelům a nedávno jim vybouchla peněženka, protože se jim tam už nevešly stodolarovky. Protože dělají internetový marketing.
Jsem přecitlivělý, ale prostě až to rupne a pár tisícům lidí dojde, že vrazili desítky tisíc do „internetového marketingu“ a někdo je v zásadě okradl, budu i já za debila. A to i když v zásadě jenom píšu popisky ke zlevněným lampám a na poslední dovolené jsem byl vloni v září.
Mám tu proto dvě takové prosby:
Ty parchante se Simple Money Systémem, přestaň vykládat, že děláš internetový marketing. SÍŤOVÝ marketing sice děláš, ale je to něco hodně jinýho. Pokud chceš, vymyslím ti 15-20 dalších možných názvů, klidně za polovinu svojí hodinovky.
Prosím vás, marketéři (onlinoví), zkuste vysvětlovat, o čem online marketing je, i lidem tam venku, ne jen pořád sobě navzájem. Zaprvé si nenecháte kazit pověst a za druhé… víte, kolik nových klientů byste si mohli najít?